Jak provokujeme

Ryba provokujePředstavte si, že byste do své firmy najali skvělého marketingového manažera nebo specialistu. Se zkušenostmi, s praxí, se znalostí několika jazyků, odborníka na internet, nová média i klasický marketing, plně zapáleného do vašich projektů. Ale máte možnost mu zaplatit pouze tu práci, kterou skutečně odvede, a spolupracovat s ním přesně tak dlouho, jak budete opravdu potřebovat.

Nenecháme vás na holičkách

A když jeho úloha ve vaší firmě skončí, zůstanou vám v rukou jeho kompletní rozpracované nápady, případně marketingové průzkumy a studie, které během své práce vytvořil. Snadno na ně ve svém stávajícím týmu navážete, aktualizujete je a budete s nimi moci nadále pracovat. A když ho budete zase za čas potřebovat, klidně mu zavoláte. Můžete mu říkat třeba „outsourcovaný marketingový manažer“. Jmenuje se Provocado.

Provocado s vámi může spolupracovat třemi základními způsoby:

Konzultace Projekt Spolupráce
  • Když máte svůj směr a potřebujete pouze korigovat
  • Když chcete dostat nové nápady a nezávisle hodnotit vaše kroky

Během konzultací si plynule sjednáváte konzultační hodiny, můžeme se účastnit a koordinovat vaše aktivity nebo řešit aktuální problémy. Díky častému kontaktu s Provocadem si můžete udělat velmi dobrý přehled o tom, zda vám do budoucna jsme schopni dál posloužit.

  • Když máte jasně definovaný a pevně ohraničený projekt
  • Když si chcete vyzkoušet spolupráci

Nechceme vás rovnou tlačit do dlouhodobých kontraktů, respektujeme, že je nejistá doba a že si můžete naše služby objednat třeba jen jednou a bude to vaší firmě jako dostatečný impuls do budoucna stačit.

  • Když chcete realizovat novou marketingovou strategii
  • Když oceníte pravidelnou a dlouhodobou pomoc

Provocado pracuje u klienta stejným způsobem, jako jeho interní marketingový manažer. Pravidelně se účastní schůzek, pracuje na zadaných projektech, obhajuje nové nápady. Díky tomu má detailní přehled o skutečných záměrech firmy a jejím směřování.

Výhoda: naprosto flexibilní řešení přesně podle potřeb klienta Výhoda: jasně daný objem práce a většinou fixní cena projektu Výhoda: přesné informace o skutečném stavu firmy a záměrech
Nejčastější startovací model pro nové klienty, u nichž není předem známý objem služeb Vhodné pro projekty, které lze snadno ohraničit a vyčlenit a jsou nezávislé na zbytku firmy Finančně výhodnější, než vlastní marketingový manažer, vhodné pro strategický marketing

Už máte nápad, jak bychom mohli spolupracovat? Kontaktujte nás pro nezávaznou konzultaci.

Nezapomeňte:

Bojujeme za efektivní a finančně odpovídající marketing našich klientů. Proto nás někteří jejich dodavatelé předražených služeb nemají rádi. Stejně účinně se však postaráme i o vaše marketingové náklady. Neváhejte se nám ozvat s vaším problémem.

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]