Jejda, byly nefunkční formuláře :-(

Shodou okolností jsme zjistili, že naše kontaktní webové formuláře nebyly plně funkční a některé z odeslaných emailů se ztratily, takže jsme na ně neměli možnost odpovědět. Teď už jsme nechali vše překonfigurovat a formuláře už fungují tak, jak mají.

Celá situace byla způsobena změnami ve správě našeho webového serveru, což není samozřejmě omluva, ale chabý pokus o vysvětlení příčiny. V každém případě je nám upřímně líto, že jsme nemohli na některé Vaše zprávy odpovědět. Pokud se tak stalo konkrétně u Vás a marně čekáte, až se Vám ozveme, není to v žádném případě doklad naší povýšenosti či přezíravosti. Prosíme Vás, pošlete své kontaktní údaje a dotaz laskavě ještě jednou.

Věřte, že tato situace se stává nejvýše jednou za deset let a v tomto století to bylo poprvé. Velmi děkujeme za Vaši shovívavost.

Nejnovější příspěvky v Názorech

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]