Web Provocado je po kompletním redesignu

Trvalo to sice o trochu delší dobu, ale nakonec se nám podařilo dotáhnout novou webovou prezentaci firmy Provocado do zdárného konce. Více jsme se zaměřili na popsání toho, jak Provocado vlastně funguje a jaké služby našim klientům poskytujeme. Zároveň se ale můžete dozvědět o věcech, kterými se možná lišíme od mnohé konkurence.

V následujících dnech budeme ještě ladit drobné detaily, tak prosíme o vaši shovívavost v případě, že byste objevili na webu nějakou neplechu.

Nejnovější příspěvky v Názorech

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]