Nebojujte s rozesíláním mailingů – ProvoMailer to vyřeší!

Přidali jsme k našim službám ještě jednu, která pomůže zejména v situaci, když potřebuje rozeslat newsletter, nabídku nebo jen zůstávat s vašimi klienty a zákazníky v kontaktu – mailingový systém ProvoMailer. Přečtěte si, v čem je výjimečný!

Jako správná konzultační firma se nejdřív snažíme zákazníkům najít řešení, externího dodavatele poptávané služby. Myslíme na to, abychom se na něj společně mohli spolehnout, aby měl dobré reference a dělal přesně to, co je podle nás nejlepší pro klientův byznys. Až potud je vše jasné. Při požadavcích  na rozesílání mailingů jsme se však dostali do zvláštní situace: Ano, existuje tu celá řada poskytovatelů, ale žádný z nich neodpovídal tomu, co jsme od této služby čekali.

Těžké hledání perfektního mailingu

Buď nabízel velmi neohrabaný systém, v němž se člověk rychle ztratí a místo realizace svých vlastních požadavků z nich raději sleví a metodou nejmenšího odporu udělá cosi, co původní záměr jen připomíná. Nebo mu prostě chybí nějaká důležitá vlastnost, kterou jsme s klientem požadovali. A případně (to je mor naprosté většiny českých služeb) jsou jeho cenové požadavky zcela neadekvátní a často i několikrát překračují cenu, kterou si za stejnou službu žádají největší světové firmy v tomto oboru.

Takže jsme našli v Belgii výjimečného dodavatele jádra těchto služeb, přidali k tomu vlastní funkce a výsledkem je ProvoMailer – troufám si tvrdit, že nejchytřejší mailingový systém, který u nás můžete najít.

Cena za rozesílání mailů? Ale jděte!

Prvním parametrem, který zákazníci často sledují, je cena za rozeslání. Ale upřímně – kolik jste ochotni zaplatit za rozeslání třeba 1500 emailů vašim zákazníkům? Pět tisíc korun? Dva tisíce? Tisíc? Já osobně ani korunu! Proč?

Protože nejběžnější Microsoft Outlook dovede do jednoho mailu přidat do slepé kopie 150 příjemců, takže když si dám tu práci a za pár minut okopíruji do deseti mailů postupně po 150 příjemcích celou databázi, mám vyděláno.

Informace, které z Outlooku nedostanete

To, za co se u mailingových systémů platí tak není ten samotný fakt odeslání, ale snadnost použití a především reporting. To je ta nejdůležitější věc, která odlišuje e-mailing od rozesílání spamu, ať už elektronickou formou či papírově! Mít perfektní přehled o tom, kdo a kdy mailing otevírá, co si o něm myslí, jak se mu líbí, která věc ho zaujímá a co by v něm chtěl jinak. A přesně to je informace, kterou vám Outlook poskytnout neumí.

Proč je tedy ProvoMailer tak super? Protože vám dává perfektní přehled o tom, kdo, kdy, jak a jakým způsobem čte vaše mailingy. Snadno tedy poznáte, co je a co není dobré dělat, zjistíte, kdy mailing odeslat, jak dlouhý ho připravit a samozřejmě také na jaké prohlížeče ho optimalizovat.

Unikátní funkce ProvoMaileru

Zároveň jsme přidali pro naše klienty některé exkluzivní služby – například dovedeme automatickou analýzou rozeznat podle jména (tedy ne podle příjmení!) příjemce, zda jde o ženu či o muže, takže můžete jednoduše upravit text pro oslovení mužským nebo ženským rodem. Stejně tak umíme jména převádět do pátého pádu pro perfektní skloňování jména.

Požádejte o vyzkoušení!

Pokud si chcete zdarma ProvoMailer vyzkoušet, dejte nám vědět. Připravíme vám demo účet, v němž si můžete projít všechny možnost a zkusit odesílání i reporty. O dalších vlastnostech i cenách ProvoMaileru se můžete dočíst zde.

 

Nejnovější příspěvky v Názorech

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]