Emailingový systém ProvoMailer

Emailingový systém ProvoMailer

Představujeme efektivní, chytrý a cenově atraktivní emailingový systém ProvoMailer. Umí všechno, co od mailingu očekáváte, a ještě mnohem víc! Při jeho konstrukci jsme vycházeli přímo z potřeb našich zákazníků — konkrétních firem, pro které je emailový marketing především funkční nástroj marketingové komunikace.

Outsourcing firemního marketingu

Outsourcing firemního marketingu

Marketingový outsourcing zahrnuje celou řadu drobných činností, které dohromady vytvářejí marketingové portfolio firmy. Od koordinace prací souvisejících s tvorbou obsahu – když potřebujete vytvořit nový web či marketingový materiál, přes přípravu kvalifikovaných rozhodnutí, jaké produkty při nabízení upřednostnit, až po získání přehledu o konkurenci.

Definice a budování značky

Definice a budování značky

Značka je kombinací všech elementů marketingu a skutečně identifikuje firmy, produkty nebo služby. Pomáháme značky definovat, budovat a hledáme pro ně prostor. Za značkou je třeba vidět mnohem víc, než jen název firmy a její logo. Podstatou značky je kompletní vyjádření identity, skutečné osobnosti vašeho byznysu.

Tvorba obsahu s důrazem na značku

Tvorba obsahu s důrazem na značku

Upřímně, psát texty až tak složité není. Ale transformovat do slov příběh, který značka vypráví, je vrcholem copywritingu. Tak proč se mají profesionálové spokojit jen s průměrem?

Strategická marketingová komunikace

Strategická marketingová komunikace

Dobré zboží se neprodává samo. Prodávají jej selling pointy, sdělení a argumenty. Vytváříme komunikační rámce tak, aby měl váš marketing kvalitní strukturu a jasný směr.

Péče o zákazníky a věrnostní programy

Péče o zákazníky a věrnostní programy

Když dojde v marketingu na konečné počty, můžete si být jisti jen jednou věcí: získat nového zákazníka stojí čas i peníze. Péče o stávající zákazníky je velmi efektivní metodou, jak prodávat a přitom investovat do marketingu méně prostředků. A věrný zákazník či prodejce je v každém případě zaslouží vaši odpovídající péči a zájem.

Rady a inspirace pro váš marketing

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

21. 8. 2012, Lukáš Erben

Jak rozjet svůj byznys a nezakopnout

28. 11. 2011, Tomáš Bučina

To nejdůležitější z produktového marketingu: Disciplína

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]