Definice a budování značky

Značka je kombinací všech elementů marketingu a skutečně identifikuje firmy, produkty nebo služby. Pomáháme značky definovat, budovat a hledáme pro ně prostor. Za značkou je třeba vidět mnohem víc, než jen název firmy a její logo. Podstatou značky je kompletní vyjádření identity, skutečné osobnosti vašeho byznysu.

Pozicování, segmentace, cílení značky

Cesta značky začíná v nalezení a obhájení její pozice na trhu. Naší úlohou je připravit vám prostor, v němž můžete dosáhnout úspěchu, rozdělit vaše zákazníky na jednotlivé segmenty a pomoci vám najít charakteristické znaky, které je spojují. Díky tomu budete mířit marketingové i obchodní aktivity takovým směrem, který je nejefektivnější. Přesné informace o zákaznících jsou také klíčovým atributem úspěšného rozvoje podnikání a správných manažerských rozhodnutí.

Pilíře značky

Za každou úspěšnou značkou je možné zřetelně vidět hodnoty, na nichž stojí. Tyto pilíře vytvářejí hlavní zdroj jejího vnímání spotřebiteli, zákazníky a veřejností. Naší cílem je vyjasnit, jaké hodnoty, jaké atributy by značka měla nést, aby mohla být úspěšná vůči konkurenci a její definice odpovídala tomu, co zákazníci očekávají. Často je možné vycházet z nepopsaných, ale dobře vnímaných principů, kterými se firmy řídí a jak se samy chtějí prezentovat – jak chtějí být vnímány. Pak zbývá jen tyto pilíře identifikovat a zaručit, aby jim veškerá firemní komunikace odpovídala.

Korporátní identita

Identita firmy zdaleka nestojí jen na jejím logu. Tvoří ji také korporátní komunikace, korporátní produkt a korporátní kultura. Teprve spojením těchto komponent je možné skutečně definovat silnou a úspěšnou značku. Jsme tu, abychom vám nastavili součásti korporátní identity od její vizuální přes verbální až po kulturní stránku. Záleží nám na komplexním pohledu, díky němuž výsledek bude odpovídat podstatě vašeho byznysu a nebude jen zbytečným pozlátkem.

Comments Closed

Rady a inspirace pro váš marketing

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

21. 8. 2012, Lukáš Erben

Jak rozjet svůj byznys a nezakopnout

28. 11. 2011, Tomáš Bučina

To nejdůležitější z produktového marketingu: Disciplína

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]