Jak založit firmu

Při zakládání firmy máte před sebou celou řadu úkolů. Samozřejmě se zaregistrováním na obchodním soudu vám nejspíš nepomůžeme, ale umíme se postarat o mnoho marketingových záležitostí. Nepodceňujte je, protože úspěch či neúspěch nezáleží jen na tom, co děláte, ale i na faktu, zda to umíte dobře prodat svým zákazníkům.

  1. Pojmenování firmy
    O technické konstrukci správného jména firmy jsme se detailněji rozepsali v článcích Jak pojmenovat firmuJak pojmenovat firmu II.. Samozřejmě při konstrukci jména pro váš projekt nebudeme vycházet pouze z technické analýzy, ale také z mnoha dalších postupů, které nám umožňují připravit tu nejlepší platformu pro budoucí podnikání.
  2. Atributy značky
    Mnohem dříve, než vymýšlet logo, vlajku či firemní barvy je třeba vyjasnit atributy značky. Jsou to hodnotové pilíře, na nichž stojí značka nebo firma. Vyjadřují ty nejzákladnější vlastnosti, které by se měli promítnout do kterékoliv komunikace.
  3. Logo
    Samozřejmě, že pěkné logo je nutnost. Ale přemýšleli jste nad tím, co by vlastně logo mělo vyjadřovat? A zda je dnes třeba, aby vůbec něco vyjadřovalo? Logo zdaleka není jen úkolem pro grafika, ale mělo by být vždy částečně dílem marketéra.
  4. Komunikační rámec
    Hlavní argumenty, slogany a další komunikační parametry musí být pevně zachyceny v dokumentu, na jehož základě se komunikace dále vytváří. Hlavním efektem rámce je zaručení přehlednosti a systematičnosti firemní komunikace, kterou lze pak používat do letáků, na webové stránky nebo klidně do televizní reklamy.

A to zdaleka nejsou všechny záležitosti, které je třeba důkladně propracovat ještě před tím, než vstoupíte na trh. Proto je vždy výhodnější se spojit s profesionální marketingovou firmou a nechat se alespoň vést všemi úskalími přípravy startu podnikatelského projektu.

 

Nezapomeňte:

Vidíme marketing opravdu komplexně - žádné vytrhávání věcí z kontextu, žádné zbytečné zaměření se na internet nebo jiný kanál. Vše má svou úlohu a funkci. Jen jde o to ji co nejlépe využít pro váš byznys.

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]