Outsourcing firemního marketingu

Marketingový outsourcing zahrnuje celou řadu drobných činností, které dohromady vytvářejí marketingové portfolio firmy. Od koordinace prací souvisejících s tvorbou obsahu – když potřebujete vytvořit nový web či marketingový materiál, přes přípravu kvalifikovaných rozhodnutí, jaké produkty při nabízení upřednostnit, až po získání přehledu o konkurenci.

Řízení marketingových aktivit

Moc dobře víme, jaká je to práce sladit funkce všech dodavatelů marketingových služeb, případně vybrat nové. Naší úlohou je zajistit vám výsledek. Bez ohledu na to, zda pracujeme s vaším stávajícím dodavatelem webových služeb, pomůžeme vám vybrat nového, či webové práce necháte na nás. Stejně tak koordinujeme práci při výrobě tištěných materiálů, dáváme pozor na vaše správná a efektivní rozhodnutí týkající se reklamy a prezentace firmy.

Koordinace tvorby obsahu

Za všech okolností je třeba, aby marketingový obsah firmy směřoval jedním směrem: aby respektoval značku, její atributy a hodnoty. Ne vždy je však snadné zaručit koordinaci mezi online aktivitami, tištěnými materiály, PR či interní komunikací. Dodržování logo manuálu je dobrý začátek, ale stále jen zlomek toho, čím je značka definována. Našim klientům pomáháme řídit orchestr jednotlivých nástrojů, které mají k dispozici tak, aby výsledky nebyly jen pěkné, ale i správné, ve smyslu konzistence firemní komunikace napříč její vizuální, verbální i obsahovou stránkou.

Vedení klasických i online reklamních kampaní

Optimalizujeme a doladíme stávající reklamní aktivity, které ve vaší firmě probíhají. Chceme dosáhnout jediného – abyste za své peníze obdrželi od dodavatelů to nejlepší. Zároveň vám dáme příležitost využít nakoupené komunikační kanály na maximum, ať už jde o outdoor, sociální sítě, guerillové aktivity, inovativní formy prezentace na webu nebo běžnou tištěnou inzerci. Zkrátka se postaráme o to, abyste měli nejlepší výsledky s jakýmkoliv médiem.

Comments Closed

Rady a inspirace pro váš marketing

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

21. 8. 2012, Lukáš Erben

Jak rozjet svůj byznys a nezakopnout

28. 11. 2011, Tomáš Bučina

To nejdůležitější z produktového marketingu: Disciplína

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]