Strategická marketingová komunikace

Dobré zboží se neprodává samo. Prodávají jej selling pointy, sdělení a argumenty.   Vytváříme komunikační rámce tak, aby měl váš marketing kvalitní strukturu a jasný směr.

Komunikační rámec

Systém a pravidla. Stejně jako na silnici je třeba i ve firmě dodržovat jasné zásady, jak správně komunikovat. Na jakých pilířích vaše komunikace stojí, jaká jsou hlavní hesla, jaké hodnoty produkt charakterizují. Naší prací je najít takové argumenty, které zákazníky okamžitě chytí a už nepustí. Důvody, k nimž se konkurence ani nepřiblíží a ze kterých bude jasně dýchat vaše profesionalita. Nebo třeba rozpustilost. Záleží jen na vás, co bude vaše firmu reprezentovat.

Vícejazyčná komunikace

Myslíte, že synchronizovat komunikaci v několika jazycích je problém? Žádný problém! Máme bohaté zkušenosti s tím, jak navrhovat komunikaci paralelně ve více řečech, aby spolu perfektně hrála a zapadala do stejného prostoru. Snadno tak můžete navrhnout vaše firemní stránky hned v několika jazycích současně a my se postaráme o to, aby skvěle fungovaly, až už jejich návštěvník přijde odkudkoliv.

Produktový marketing

Naším cílem je poskytnout vám nový pohled na vlastní produkty či služby. Na chápání toho, co vlastně nabízíte, jak na to reagují zákazníci a jak si udržet vše pod kontrolou. Produktový marketing stojí na perfektní znalosti požadavků zákazníků, a pochopitelně také velké vlastní disciplíně. Zkrátka aby vám vlastní byznys nepřerostl přes hlavu. Pomáháme firmám kvalifikovaně rozhodnout, co nabízet, za jakou cenu a jak najít své místo na trhu.

Comments Closed

Rady a inspirace pro váš marketing

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

21. 8. 2012, Lukáš Erben

Jak rozjet svůj byznys a nezakopnout

28. 11. 2011, Tomáš Bučina

To nejdůležitější z produktového marketingu: Disciplína

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]