Tvorba obsahu s důrazem na značku

Upřímně, psát texty až tak složité není. Ale transformovat do slov příběh, který značka vypráví, je vrcholem copywritingu. Tak proč se mají profesionálové spokojit jen s průměrem?

Marketingový copywriting

Od nejjednodušších textů pro Váš intranet, přes chytlavá hesla do reklamní kampaně, až po speciální internetové projekty (microsite) pro podporu konkrétního produktu či zboží, u všech způsobů psané komunikace Vaší firmy záleží ze všeho nejvíce na její kvalitě. Máme k dispozici zkušené autory, kteří pracují mnoho let pro významná média a společnosti a jsou připraveni Vám vytvořit kvalitní text k podpoře Vašeho byznysu.

Konstrukce marketingových materiálů

Zároveň Vám pomůžeme navrhnout celkovou strukturu marketingové komunikace včetně případného zadání grafickému studiu tak, aby odpovídala Vašemu záměru a cílové skupině, kterou hodláte oslovit. Protože marketingové materiály nejsou zdaleka jen o líbivé grafice, ale především by měly být podřízeny účelu, cílové skupině a nákladům. Jsme hrdí na to, že dokážeme pečlivě zvážit různá řešení a skutečně zastoupit naše klienty při rozhodování o tom, do čeho a jak investovat.

Comments Closed

Rady a inspirace pro váš marketing

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

21. 8. 2012, Lukáš Erben

Jak rozjet svůj byznys a nezakopnout

28. 11. 2011, Tomáš Bučina

To nejdůležitější z produktového marketingu: Disciplína

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]