Koordinace

Velkou část naší práce tvoří také koordinace aktivit. Jsme patřičně hrdí na to, že ji umíme zvládnout nejen po stránce průběhu, ale především výsledků. Ať už jde o vnitrofiremní tok těch správných informací mezi obchodním oddělením, produktovým managementem a marketingem, nebo o vztahy vnější. Prakticky denně u našich klientů řešíme vztahy s jejich webovými agenturami, prodejci reklamního prostoru, grafickými studii, tiskárnami a dalšími dodavateli marketingových služeb.

Stojíme vždy za klientem

K tomu, abychom byli schopni garantovat efektivitu, vede jednoduchá cesta: stojíme vždy na straně klienta. Naší jedinou úlohou je, aby klientův marketing byl funkční a efektivní. Proto vždy stojíme za zájmy klienta a prosazujeme je při jednání s jakýmkoliv dodavatelem marketingových služeb. A proto nepřijímáme od dodavatelů provize využití jejich služeb. Vždy jsou nám přednější marketingové výsledky klienta, než výhody od dodavatelů.

Comments Closed

Rady a inspirace pro váš marketing

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

21. 8. 2012, Lukáš Erben

Jak rozjet svůj byznys a nezakopnout

28. 11. 2011, Tomáš Bučina

To nejdůležitější z produktového marketingu: Disciplína

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]