Děláme marketing a jen marketing

Děláme marketing a jen marketing

Od samého počátku vidíme Provocado jako specializovanou firmu pro marketingový outsourcing. Pomáháme klientům řešit jejich každodenní požadavky na marketing a dáváme naději novým projektům. Nevznikli jsme jako divize PR agentury a nesdílíme tak názor, že PR by mělo být centrem marketingu. Stejně tak nejsme původně reklamní agentura a nevěříme, že zvýšením reklamního rozpočtu dosáhnete kýženého efektu.
Hledáme nejefektivnější řešení

Hledáme nejefektivnější řešení

Vnímáme dynamiku současného marketingu, změny v chování spotřebitelů, měnící se požadavky B2B zákazníků, prodejců a obchodních partnerů. Je to prostředí, v němž marketing stojící na „tradičních“ aktivitách nemůže uspět. Doba vyžaduje neustálé přehodnocování nasazeného směru, kontrolu plnění vytýčených cílů a hledání nových cest
Máme naše klienty opravdu rádi

Máme naše klienty opravdu rádi

Outsourcing marketingu a komunikace nemůže nikdy fungovat bez dokonalé souhry Provocada s klientem. Proto klademe zvláštní důraz na snahu perfektně pochopit strukturu, funkci a vnitřní pochody u našich zákazníků. Chceme je poznat proto, abychom je mohli mít opravdu rádi.
Startujeme nové projekty

Startujeme nové projekty

Unikání silou marketingu je schopnost dát myšlenkám život. Přivést odvážné podnikatelské nápady a vize do reality. Proto jsme nadšení vždy, když za námi klient přijde s projektem, který by chtěl pomoci realizovat. Když vidíme jeho odhodlání a můžeme ocenit zajímavý nápad.
Jsme placeni za práci, ne z provizí

Jsme placeni za práci, ne z provizí

Marketingová exekuce v sobě skrývá pro klienta určitá finanční rizika. Když je totiž externí marketingový partner či agentura placen částkou, která vyplývá z objemu proinvestovaných peněz, kdo zabrání jejich plýtvání?
Stojíme na důvěře a respektu

Stojíme na důvěře a respektu

Všichni, kdo v Provocadu pracujeme, jsme si prošli osobní zkušeností v nadnárodních korporacích. A i když tomuto typu firem lze mnohé vytýkat, na jednu věc je kladen vždy velký důraz: na dodržování pravidel. Stejně Provocado jsme nastavili tak, abychom našim klientům mohli skutečně garantovat, že spolupráce s námi je nevystavuje žádným rizikům.

Jak se díváme na marketing kolem nás

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

10. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Třetí marketingové předsevzetí

9. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Druhé marketingové předsevzetí

8. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: První marketingové předsevzetí

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]