Děláme marketing a jen marketing

Od samého počátku vidíme Provocado jako specializovanou firmu pro marketingový outsourcing. Pomáháme klientům řešit jejich každodenní požadavky na marketing a dáváme naději novým projektům. Nevznikli jsme jako divize PR agentury a nesdílíme tak názor, že PR by mělo být centrem marketingu. Stejně tak nejsme původně reklamní agentura a nevěříme, že zvýšením reklamního rozpočtu dosáhnete kýženého efektu.

Pochopení klienta

Vycházíme z marketingového pohledu zevnitř firmy klienta, protože máme s takovým typem práce největší zkušenosti. Snažíme se rozumět důvodům, proč klient má konkrétní záměr a často přitom objevujeme v pozadí i záležitosti, jejichž řešení jde daleko za rámec možností PR, mediálních a reklamních agentur. Nezřídka vidíme a klienty upozorňujeme na procesní nedostatky, na zbytečné investice do aktivit, které nejsou hodnotitelné a obhájitelné.

Garantujeme, že dostanete službu zaměřenou výhradně na dosažení vašeho cíle. Nikoliv službu, která zahrnuje jen úzký výsek z integrovaných marketingových komunikací. Tedy takový, jaký zabezpečují třeba PR či reklamní agentury.

Práce s dalšími dodavateli

Často máme možnost komunikovat s agenturami a dodavateli nejrůznějších služeb pro naše klienty. Někdy s nimi nevycházíme úplně jednoduše. To když zjistíme, že jejich práce je alibistická, že si zvykli na pohodlí klienta, který jim nemá kapacity či odvahu vytknout konkrétní chyby a neefektivitu. Na druhou stranu se mnohde podílíme právě na výběru nejlepší dodavatelské firmy pro marketingové služby – grafické práce, webové služby, telemarketing, organizaci eventů, PR agentury a mnohých dalších.

Comments Closed

Jak se díváme na marketing kolem nás

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

10. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Třetí marketingové předsevzetí

9. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Druhé marketingové předsevzetí

8. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: První marketingové předsevzetí

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]