Jsme placeni za práci, ne z provizí

Marketingová exekuce v sobě skrývá pro klienta určitá finanční rizika. Když je totiž externí marketingový partner či agentura placen částkou, která vyplývá z objemu proinvestovaných peněz, kdo zabrání jejich plýtvání? A jak zajistit, aby neprotěžoval marketingovou aktivitu podle provize, kterou z ní může dostat?

Plaťte za opravdové výsledky

Jdeme na to z úplně opačné strany. Jsme placeni za skutečnou práci, kterou pro klienta odvedeme, a to na základě smlouvy o poskytování služeb v oblasti marketingu. Naše odměna není závislá na objemu peněz v rámci marketingu klienta, což nám dává možnost hrát zcela otevřenou hru. Jestliže má smysl objem peněz do marketingu snížit, neváháme to navrhnout.

Dostáváme jen vaše peníze a jsme zodpovědní přímo vám. Nehrajeme s vámi žádnou skrytou hru – tedy žádné provize od agentur. Jsme placeni za marketingovou práci, ne za utrácení rozpočtů našich klientů.

Čisté účetnictví

Nejsme přátelé skrytých rozpočtů, zpětných plateb agenturám, dobropisování již reportovaných nákladů a obdobných aktivit. Pevně věříme, že marketing se dá dělat čistě, s jasnými doklady a fér.

Navíc tento systém dává klientovi velmi přesný přehled o tom, kolik práce jsme pro něj odvedli. A pořádek přece dělá přátele.

Comments Closed

Jak se díváme na marketing kolem nás

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

10. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Třetí marketingové předsevzetí

9. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Druhé marketingové předsevzetí

8. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: První marketingové předsevzetí

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]