Máme naše klienty opravdu rádi

Outsourcing marketingu a komunikace nemůže nikdy fungovat bez dokonalé souhry Provocada s klientem. Proto klademe zvláštní důraz na snahu perfektně pochopit strukturu, funkci a vnitřní pochody u našich zákazníků. Chceme je poznat proto, abychom je mohli mít opravdu rádi.

„Naši klienti“ myslíme upřímně

Snad to nebude znít jako klišé, ale když pracujeme pro klienta, vždycky jej po čase chápeme velmi podobně, jako vnímáme a hodnotíme vlastní marketing. Dokonce často, když mluvíme o tom, co by klient měl udělat, říkáme „my“. Myslíme tím jediné – téměř osobní vztah s našimi zákazníky a vysokou úroveň důvěry, která je pro tento byznys třeba.

Když mluvíme s klientem o tom, co by měl udělat, vždy říkáme, co uděláme v našem společném týmu. A také za klienty často vyjednáváme, jako bychom bojovali sami za svou firmu. Třeba s nezbednými webaři, grafiky nebo tiskárnami.

Partnerství se zákazníky

Proto nepracujeme pro každého. Bylo by přehnané říci, že si klienty vybíráme, ale máme pevná kritéria pro to, s kým bychom nechtěli spolupracovat. Nepracujeme pro firmy, jejichž byznys souvisí s tabákem, zbraněmi nebo které cítíme jinak jako problematické. Není to zbytečná póza – chceme mít radost z každého klienta a hrdě se s ním identifikovat.

Comments Closed

Jak se díváme na marketing kolem nás

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

10. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Třetí marketingové předsevzetí

9. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Druhé marketingové předsevzetí

8. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: První marketingové předsevzetí

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]