Stojíme na důvěře a respektu

Všichni, kdo v Provocadu pracujeme, jsme si prošli osobní zkušeností v nadnárodních korporacích. A i když tomuto typu firem lze mnohé vytýkat, na jednu věc je kladen vždy velký důraz: na dodržování pravidel. Stejně Provocado jsme nastavili tak, abychom našim klientům mohli skutečně garantovat, že spolupráce s námi je nevystavuje žádným rizikům.

Vnímáme jako zcela zásadní mít vnitřní pravidla firmy, která podporují konzistenci zaměstnanců a zamezují tomu, aby klient mohl být poškozen.

Pravidlo „bez konkurence“: Nepracujeme současně pro firmy, které se vnímají jako konkurenční. Nemůžete být přece současně fanoušek Sparty i Slávie. A my jsme vždy fanouškem našich klientů.

Pravidlo „bez indiskrétností“: Nehovoříme s klienty detailně o tom, jaké marketingové taktiky jsme u jiného zákazníka použili ani o interních záležitostech v cizích firmách. Mluvit o lidech za jejich zády se nesluší.

Pravidlo „bez podplácení“: Neiniciujeme ani se nepodílíme na aktivitách, které souvisejí s uplácením. Státních či obecních úředníků, dodavatelů, zákazníků ani nikoho dalšího. Tečka.

Comments Closed

Jak se díváme na marketing kolem nás

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

10. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Třetí marketingové předsevzetí

9. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Druhé marketingové předsevzetí

8. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: První marketingové předsevzetí

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]