Začněme spolupracovat
Začněme spolupracovat

Firemní svět zachvátila zlatá horečka jménem AI a mít přístup do ChatGPT se stalo téměř povinností. Jenže co přijde po prvotním nadšení? Až příliš často ticho a nejistota. Firmy tuší, že by měly něco dělat, ale často nevědí, jak začít. Klíčem k úspěchu přitom není samotná technologie, ale strategie, která stojí za ní. A také vědomí, že pro profesionální práci jeden nástroj nestačí.

Stavíme AI tým, nehledáme jednoho supermana

Jeden z největších mýtů kolem AI je, že lidem vezme práci. Ve skutečnosti, je to však přesně naopak. AI není náhrada člověka, ale jeho posila. Je to nový, extrémně výkonný a schopný parťák v týmu, který na sebe vezme tu největší rutinu a otravnou práci.

A stejně jako v týmu lidí, i zde platí, že na různou práci potřebujete různé specialisty. Každý AI systém, každý nástroj, a dokonce každý AI model, má své silné a slabé stránky. Ten, který je skvělý na analýzu dat, pokulhává v kreativním psaní. A ten, co umí tvořit poutavé vizuály, vám nepomůže s automatizací procesů.

A právě orientace v tomto světě nových specialistů je jednou z našich expertíz. Naše práce spočívá v tom, že víme, které nástroje na jaké úkoly použít, a umíme jejich práci zkoordinovat tak, aby výsledek byl víc než jen součet jeho částí.


Konkrétní scénáře z práce pro naše klienty

Následující příklady z naší praxe ukazují, proč si pro každý úkol vybíráme specializovaný nástroj

1. Automatické prověřování zájemců

Pro předskórování potenciálních klientů na základě jména a e-mailu jsme nasadili API Perplexity, které z veřejných zdrojů automaticky doplní klíčové informace o osobě i firmě .

2. Produktové vizuály pro katalog

S pomocí Midjourney jsme zkombinovali reálné fotografie kancelářských židlí s vygenerovaným pozadím a vytvořili tak profesionální vizuály pro různé situace a styly.

3. Úprava starého webového pluginu

Claude Code analyzoval kód bez dokumentace, kompletní dokumentaci pak vytvořil a následně upravil požadovanou funkci přímo na serveru.

4. Kreativní copywriting v češtině

Gemini nám pomohl vytvořit širokou paletu titulků a sloganů s různými významovými odstíny, včetně překladů do několika jazyků.

5. Komplexní prezentace produktových změn

Manus s námi vedl detailní diskusi o úpravách produktů a autonomně připravil profesionální prezentaci pro klienta.


Key takeaways pro vaši praxi

In AI we trust, but verify we must!


Zaujal vás náš přístup? Příště se ponoříme do světa produktových vizuálů. Ukážeme, jak jsme pro jednoho z našich klientů výrazně zefektivnili tvorbu produktového katalogu. S pomocí Midjourney jsme generovali fotografie, ve kterých se konkrétní produkty objevovaly v cíleně vytvořeném prostředí přesně podle potřeb klienta.