Hodnoty značky jsou jedna věc. Ta druhá a neméně podstatná je způsob, jak s nimi nakládáme, jak je demonstrujeme a prožíváme. Zkrátka jak s nimi pracujeme. Právě to odlišuje slabé značky o těch skvělých.
Radíme podnikatelům, jak nejlépe řídit marketing a pracovat na své značce. Aby byl obchod a marketing motorem jejich růstu.
Vymýšlíme strukturu a obsah funkčních marketingových materiálů - webů, mailingů, letáků i brožur. Zkrátka tvoříme obsah.
Umíme nastavit všechny marketingové součásti tak, aby nová firma či projekt perfektně odstartoval a mohl se rozvíjet.
Perfektní spolupráce marketingu a obchodu je pro každou firmu naprosto zásadní. Máme mnoho zkušeností s tím, jak toto klíčové spojenectví budovat, posilovat a rozvíjet.
Připravujeme chytré kombinace marketingových nástrojů - od klasických aktivit přímo při prodeji, přes online akce, obchodní materiály, až po práci s médii.
Velký důraz klademe na nástroje, jež posilují vztahy se stávajícími zákazníky. To protože zákazník, který se vrací, je přece mnohem levnější, než ten, který přichází poprvé.
Mnohokrát jsme se postarali o to, aby firma mohla vybudovat silnou a funkční značku od samého počátku. Anebo aby alespoň občerstvila tu, s níž je již dlouho na trhu.
Tvoříme obsahový marketing, který je mnohem víc, než jen psaní. Učíme klienty, jak dlouhodobě tvořit, kde získávat nápady a jak je přetvářet v neodolatelný obsah.
Máme vlastní mailingový systém, který je o dost jiný, než ty ostatní. Poněvadž klientům umožňuje chápat, který konkrétní příjemce se nejspíš stane jejich budoucím zákazníkem.
Jako jedni z mála opravdu rozumíme tomu, jak nastavovat marketingovou strategii firmy či projektu a jak marketing profesionálně plánovat, vyhodnocovat a zlepšovat.
Pracujeme pro zahraniční klienty, kteří potřebují marketing lokalizovat pro český trh. Ne jen přeložit, ale upravit tak, aby u nás fungoval stejně dobře, jako v jejich domovině.
Máme předlouhé a rozsáhlé zkušenosti s tím, jak funguje marketing tehdy, pokud máte své prodejce a obchodní partnery. Víme, co jim nabídnout a jak s nimi nejlépe pracovat.
Hodnoty značky jsou jedna věc. Ta druhá a neméně podstatná je způsob, jak s nimi nakládáme, jak je demonstrujeme a prožíváme. Zkrátka jak s nimi pracujeme. Právě to odlišuje slabé značky o těch skvělých.
Když přemýšlíme o značkách v marketingu, nemáme na mysli jen barevné logo, silný slogan nebo dechberoucí příběh. To nejdůležitější na značce jsou totiž její hodnoty, pevně ukotvené v pozadí.
Jedna byznysová anekdota říká, že obchod ve firmě peníze vydělává, zatímco marketing je utrácí. Jak tedy dosáhnout toho, aby marketingová práce byla skutečně snadná, efektivní a utrácela jen za to, za co opravdu musí?
Máte tendenci tvořit svůj produkt či službu doslova pro každého? Myslíte, že čím víc potenciálních, tím také víc skutečných zákazníků? Zadržte, je to přesně naopak!
Každého autora, ať už jde o spisovatele či tvůrce marketingového textu, občas napadne okořenit své dílo malým žertem. Narážkou, vtípkem, odkazem, zkrátka zkusit trošku čtenáře rozesmát.
Pracovat a tvořit bez inspirace neuměli ani ti největší malířští mistři. Tak proč byste se měli o to pokoušet vy? Kde hledat inspiraci a jak se vůbec inspirovat v marketingu je dnešní téma.
Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.
Jak se vyvíjely nejúspěšnější značky a proč se jmenují po svých zakladatelích? Dozvíte se v našem rozhovoru v časopise Ekonom.
Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.
Každý jsme čas od času zákazníkem – někdy spokojeným, jindy nespokojeným a jindy zas marně hledajícím ten správný chytrý telefon nebo dovolenou. To je okamžik, kdy je správné se zamyslet a hledat špatné i dobré návyky a postupy při marketingu a prodeji.
Provocado, s.r.o.
Starodejvická 6
160 00 Praha 6
Tel.: +420 277 277 048
Mob.: +420 602 242 969
E-mail: info@provocado.cz
Provocado, s.r.o.
Na Pankráci 1724/129
140 00 Praha 4
IČO 28961528
DIČ CZ28961528
Bankovní spojení: KB Praha, č.ú. 43−5638470207/0100.
Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 156116.
Máte otázku, volejte…
nebo pište na e-mail: