Rady a postupy

Nebojujte s rozesíláním mailingů – ProvoMailer to vyřeší!

Přidali jsme k našim službám ještě jednu, která pomůže zejména v situaci, když potřebuje rozeslat newsletter, nabídku nebo jen zůstávat s vašimi klienty a zákazníky v kontaktu - [intlink id=„1715“ type=„post“]mailingový systém ProvoMailer[/intlink]. Přečtěte si, v čem je výjimečný!

Jako správná konzultační firma se nejdřív snažíme zákazníkům najít řešení, externího dodavatele poptávané služby. Myslíme na to, abychom se na něj společně mohli spolehnout, aby měl dobré reference a dělal přesně to, co je podle nás nejlepší pro klientův byznys. Až potud je vše jasné. Při požadavcích  na rozesílání mailingů jsme se však dostali do zvláštní situace: Ano, existuje tu celá řada poskytovatelů, ale žádný z nich neodpovídal tomu, co jsme od této služby čekali.

Těžké hledání perfektního mailingu

Buď nabízel velmi neohrabaný systém, v němž se člověk rychle ztratí a místo realizace svých vlastních požadavků z nich raději sleví a metodou nejmenšího odporu udělá cosi, co původní záměr jen připomíná. Nebo mu prostě chybí nějaká důležitá vlastnost, kterou jsme s klientem požadovali. A případně (to je mor naprosté většiny českých služeb) jsou jeho cenové požadavky zcela neadekvátní a často i několikrát překračují cenu, kterou si za stejnou službu žádají největší světové firmy v tomto oboru.

Takže jsme našli v Belgii výjimečného dodavatele jádra těchto služeb, přidali k tomu vlastní funkce a výsledkem je ProvoMailer – troufám si tvrdit, že nejchytřejší mailingový systém, který u nás můžete najít.

Cena za rozesílání mailů? Ale jděte!

Prvním parametrem, který zákazníci často sledují, je cena za rozeslání. Ale upřímně – kolik jste ochotni zaplatit za rozeslání třeba 1500 emailů vašim zákazníkům? Pět tisíc korun? Dva tisíce? Tisíc? Já osobně ani korunu! Proč?

Protože nejběžnější Microsoft Outlook dovede do jednoho mailu přidat do slepé kopie 150 příjemců, takže když si dám tu práci a za pár minut okopíruji do deseti mailů postupně po 150 příjemcích celou databázi, mám vyděláno.

Informace, které z Outlooku nedostanete

To, za co se u mailingových systémů platí tak není ten samotný fakt odeslání, ale snadnost použití a především reporting. To je ta nejdůležitější věc, která odlišuje e-mailing od rozesílání spamu, ať už elektronickou formou či papírově! Mít perfektní přehled o tom, kdo a kdy mailing otevírá, co si o něm myslí, jak se mu líbí, která věc ho zaujímá a co by v něm chtěl jinak. A přesně to je informace, kterou vám Outlook poskytnout neumí.

Proč je tedy ProvoMailer tak super? Protože vám dává perfektní přehled o tom, kdo, kdy, jak a jakým způsobem čte vaše mailingy. Snadno tedy poznáte, co je a co není dobré dělat, zjistíte, kdy mailing odeslat, jak dlouhý ho připravit a samozřejmě také na jaké prohlížeče ho optimalizovat.

Unikátní funkce ProvoMaileru

Zároveň jsme přidali pro naše klienty některé exkluzivní služby – například dovedeme automatickou analýzou rozeznat podle jména (tedy ne podle příjmení!) příjemce, zda jde o ženu či o muže, takže můžete jednoduše upravit text pro oslovení mužským nebo ženským rodem. Stejně tak umíme jména převádět do pátého pádu pro perfektní skloňování jména.

Požádejte o vyzkoušení!

Pokud si chcete zdarma ProvoMailer vyzkoušet, dejte nám vědět. Připravíme vám demo účet, v němž si můžete projít všechny možnost a zkusit odesílání i reporty.

 

Více k tématu:

vztahy se zákazníky
  • 28.12.2011
    Komentáře
    Případ Ocean Marketing: Jak si zničit kariéru v marketingu

    Vánoce v plném proudu a přesto v těchto dnech hýbe ame­ric­kým inter­ne­tem a zejména weby zamě­ře­nými na počí­ta­čové hry jeden ilu­stra­tivní pří­běh toho, kam až může vést neúcta k zákaz­ní­kovi. K jed­nomu z milionu.

  • 09.08.2011
    Rady a postupy
    Nebojujte s rozesíláním mailingů – ProvoMailer to vyřeší!

    Přidali jsme k našim službám ještě jednu, která pomůže zejména v situaci, když potřebuje rozeslat newsletter, nabídku nebo jen zůstávat s vašimi klienty a zákazníky v kontaktu - mailingový systém ProvoMailer. Přečtěte si, v čem je výjimečný!

  • 31.03.2011
    Rady a postupy
    Hodnota produktu je proměnlivá veličina

    V předchozím článku o hodnotové nabídce jsem se zabýval tím, jak je hodnota v mysli zákazníka konstruována. Dnes se zmíním o tom, že hodnota není zdaleka statická veličina a že existuje mnoho vlivů, které se na ní podepisují.

  • 29.12.2009
    Komentáře, Názor
    Novoroční příspěvek – Jak jsem se naučil mít krizi rád

    Současné ekonomické trable dělají vrásky na čelech politiků, kteří mohou méně rozhazovat naše peníze, odborářů, jejichž ekonomické teorie už definitivně postrádají logiku, a také řady běžných lidí. Paradoxně v marketingu jsou velmi ozdravným mechanizmem.

content marketing
  • 10.06.2017
    Rady a postupy
    Vtipe vylez aneb žerty stranou

    Každého autora, ať už jde o spisovatele či tvůrce marketingového textu, občas napadne okořenit své dílo malým žertem. Narážkou, vtípkem, odkazem, zkrátka zkusit trošku čtenáře rozesmát.

  • 09.08.2011
    Rady a postupy
    Nebojujte s rozesíláním mailingů – ProvoMailer to vyřeší!

    Přidali jsme k našim službám ještě jednu, která pomůže zejména v situaci, když potřebuje rozeslat newsletter, nabídku nebo jen zůstávat s vašimi klienty a zákazníky v kontaktu - mailingový systém ProvoMailer. Přečtěte si, v čem je výjimečný!

  • 11.03.2011
    Komentáře
    Kam se to díváte?

    Tváře na billboardech nás provázejí doslova na každém kroku. Podívejte se na čtyři příklady toho, jak s nimi pracovat a naopak, kterým postupům se rozhodně vyhnout. A také na to, kam se vlastně mají dívat!

  • 15.04.2010
    Komentáře, Názor
    ODS chce špatnou kampaní prohrát volby

    V předvolební době je dobrý nápad se podívat na politický marketing. Myslíte, že se zhruba 150 miliony korun na kampaň ji nemůžete exekuovat až tragicky špatně? Nenechte se mýlit, ODS to umí!

  • 10.10.2009
    Komentáře, Názor
    Virál není o penězích, ale o nápadu

    Vypadá to na první pohled velmi lákavě - s malou investicí připravíte nějaký pěkný virální kousek a sami vaši zákazníci jej budou distribuovat. Ušetříte spousty peněz za média a byznys se bude pěkně točit. Jenže tak snadné to s virální kampaní vážně není.

  • 29.09.2009
    Komentáře, Názor
    Placená média na internetu? Ale jdětě!

    Dnes jsem poslouchal docela zajímavou debatu na BBC, která se celá točila kolem možnosti, že by čtenáři na internetu museli za zprávy v onlinových magazínech a novinách platit. Argumenty byly poměrně jasné - inzerce už není to, co bývala a přeci jen poslat reportéra s fotografem do Ugandy něco stojí. Jenže tak jednoznačná situace rozhodně není.

Hledat v článcích

Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Komentáře
Názor
Rady a postupy
© Provocado, s.r.o, 2017
Žádná část tohoto webu (texty, obrázky), není-li uvedeno jinak, v celku ani v části nesmí být kopírována nebo jinak reprodukována bez výslovného souhlasu provozovatele.