Emailingový systém ProvoMailer

Představujeme efektivní, chytrý a cenově atraktivní emailingový systém ProvoMailer. Umí všechno, co od mailingu očekáváte, a ještě mnohem víc! Při jeho konstrukci jsme vycházeli přímo z potřeb našich zákazníků — konkrétních firem, pro které je emailový marketing především funkční nástroj marketingové komunikace.

Výhody systému ProvoMailer

Rozeslat několik stovek mailů zvládne určitě každý. Stačí jen napsat email v Outlooku a do adresátů okopírovat všechny adresy vašich klientů. Proč tedy platit za emailingový systém. Anebo ještě lépe, proč zvolit ProvoMailer? Podívejte se, co všechno ProvoMailer nabízí navíc!

Přímé doručení s detailní statistikou

Již žádné „skryté kopie“ nebo adresáti namačkáni v kolonce Komu. Přehledné seznamy příjemců mailingu, z nichž každý dostane svůj vlastní newsletter nebo nabídku. U každého mailingu máte k dispozici detailní statistiky o tom, kolik lidí si jej otevřelo, na jaké odkazy v něm příjemci klikali a mnoho dalších údajů, které vám pomůžou vytvářet efektivní masovou emailovou komunikaci.

Bohatá správa a možnosti nastavení

Požadavky jako vložené obrázky přímo do emailu, integrace s Google Analytics nebo zpožděné odesílání nejsou pro ProvoMailer žádný problém. Stejně tak zvládá i připravovat pěkné analytické grafy doručení a otevření nebo pomáhá zveřejňovat vaše mailingy okamžitě na Facebooku. Potřebujete tentokrát přiložit k mailingu leták v PDF? Žádný problém pro ProvoMailer!

Sympatická cenová politika

Jste ochotni platit za posílání svých mailů z Outlooku? Vidíte, my také ne. Proto jsou naše ceny nastaveny tak nízko, že skutečně platíte pouze za vlastnosti, které nabízí ProvoMailer navíc, oproti jednoduchému odesílání z vlastního počítače. Přesvědčte se sami a neváhejte porovnat naše ceny s konkurencí!

Messenger

Vybrat

  • 500 adresátů
  • počet mailingů:

    bez omezení

398 Kč měsíčně

Newsletter

Vybrat

  • 1 000 adresátů
  • počet mailingů:

    bez omezení

598 Kč měsíčně

Transporter

Vybrat

  • 2 500 adresátů
  • počet mailingů:

    bez omezení

998 Kč měsíčně

Spreader

Vybrat

  • 5 000 adresátů
  • počet mailingů:

    bez omezení

1498 Kč měsíčně

Informer

Vybrat

  • 10 000 adresátů
  • počet mailingů:

    bez omezení

1998 Kč měsíčně

Freeminder

Vybrat

  • 25 000 adresátů
  • počet mailingů:

    bez omezení

3998 Kč měsíčně

Allcatcher

Vybrat

  • 50 000 adresátů
  • počet mailingů:

    bez omezení

6998 Kč měsíčně

 

Unikátní vlastnosti ProvoMaileru

ProvoMailVocative – Převod jmen do 5. pádu

Máte-li v databázi pana Nováka, proč ho oslovovat Vážený pan Jiří Novák? Díky ProvoMailVocative, služby, která je zdarma našim zákazníkům k dispozici, jsme schopni vaši databázi v kompatibilním formátu analyzovat a všechny jména převést do vokativu (5. pádu). Takže si nemusíte dávat práci s ručním skloňováním.

ProvoMailGender – Analyzátor pohlaví a tvorba oslovení

Je Gudrun, Abigail či Ilja žena nebo muž? Jak snadno poznat, kdy použít Vážený pane a kdy Vážená paní? Služba ProvoMailGender vyžívá speciálně vyvinutého vlastního algoritmu, který k Vaší databázi v kompatibilním formátu přidá pole, jež obsahují připravené oslovení ve správném tvaru a informaci, zda jde o muže či o ženu.

ProvoMailInsight – Individuální statistika každého adresáta

Potřebujete vědět, kdo z vašich obchodních partnerů skutečně sleduje vaše nabídky? Kdo kliká na odkazy a pečlivě je prochází? Který dealer má zájem o spolupráci a který se přihlásil do odběru novinek, jen aby se neřeklo? ProvoMailInsight vám dává možnost u každého adresáta individuálně sledovat, jak aktivně s vašimi mailingy pracuje. Snadno tak můžete těm nejaktivnějším obchodním partnerům zatelefonovat, když víte, že je vaše nabídka v emailu zaujala, a zvýšit tak vaše šance na prodej.

ProvoMailContact – Automatická správa seznamu kontaktů

Nemusíte už řešit to, kdo se z mailingu odhlašuje, čí schránka byla zrušena nebo kdo si ji už měsíce nevybíral. Všechny chyby v doručení vyvolané problémy u příjemce jsou díky ProvoMailContactu pečlivě analyzovány a podle úrovně závažnosti promítány do vašeho listu kontaktů. Možná se budete sami divit, kolik z vašich adresátů je skutečně emailově „živých“.

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]