Tvorba

Výsledky naší práce jsou často dokumenty, které vám pomohou dlouhodobě řídit a rozhodovat o marketingu. Plánujeme marketingové kampaně systémy SOSTAC/RABOSTIC, které vám dávají perfektní přehled nejen o naplánovaných aktivitách, ale především objasní důvody a pozadí toho, proč jsme je zvolili. Můžete tak snadno doplňovat či upravovat to, co považujete za vhodné, aniž by byla narušena celá marketingová strategie.

Komunikační rámce

Nevěříme tomu, že je správné nechat si připravovat na každý komunikační nástroj speciální texty. Nejen, že se to nevyplatí, ale současně je to stav, kdy nelze zajistit nezbytnou konzistenci. A to nejen v argumentech, ale ani v základních předpokladech, pilířích značky a komunikace. Proto připravujeme dokument, který nazýváme Komunikační rámec (Communication Framework). Jeho úlohou je zřetelně popsat stavbu jednotlivých textů a vyjádřit argumenty, které jsou považovány za neopomenutelné.

Comments Closed

Rady a inspirace pro váš marketing

9. 10. 2013, Lukáš Erben

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili.

2. 7. 2013, Tomáš Bučina

Náš rozhovor o úspěšných značkách v časopise Ekonom

28. 1. 2013, Lukáš Erben

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

21. 8. 2012, Lukáš Erben

Jak rozjet svůj byznys a nezakopnout

28. 11. 2011, Tomáš Bučina

To nejdůležitější z produktového marketingu: Disciplína

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]