Hledáme nejefektivnější řešení

Vnímáme dynamiku současného marketingu, změny v chování spotřebitelů, měnící se požadavky B2B zákazníků, prodejců a obchodních partnerů. Je to prostředí, v němž marketing stojící na „tradičních“ aktivitách nemůže uspět. Doba vyžaduje neustálé přehodnocování nasazeného směru, kontrolu plnění vytýčených cílů a hledání nových cest. Jsme rádi, když nám klient důvěřuje natolik, že mu otevřeně můžeme zhodnotit jeho dosavadní aktivity.

Je zajímavé, že s neurčitým pocitem, že „to není úplně v pořádku“ za námi přichází stále více klientů. Vážíme si takových zákazníků. Připustit si, že marketing lze dělat jinak, je prvním krokem k tomu, aby opět začal přinášet své ovoce.

Efektivitou nemyslíme šetření. Ale to, aby peníze šly na projekty s nejlepším užitkem. Na projekty obhájitelné a využívající jejich vzájemnou synergii. Abyste byli co nejvíce vašich investic schopni využít víckrát a vytěžit z nich opravdu maximum.

Efektivita marketingu je klíčem

Nepřepočítáváme každou korunu, ale u každého projektu si musíme být jistí, že přinese efekt, i když se nepodaří. Marketing není jen o jasných cestách, ale především o jejich hledání. Z každého neúspěchu je třeba vytěžit maximum závěrů pro budoucí rozvoj. Prosté „tudy ne“ je z našeho pohledu žalostně málo. Chceme vždy maximálně využít zdroje, které jsou k dispozici. Vše, co vytvoříme, lze použít opakovaně a řada našich produktů má přesně takový účel už od počátku.

Comments Closed

Jak se díváme na marketing kolem nás

15. 4. 2013, Tomáš Bučina

Jak zatočit korporátní tanker smykem

Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.

16. 1. 2013, Tomáš Bučina

Kouzlo křepčícího Korejce

10. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Třetí marketingové předsevzetí

9. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: Druhé marketingové předsevzetí

8. 1. 2013, Lukáš Erben

2013: První marketingové předsevzetí

Provocado - outsourcovaný marketing

Přihlásit se

Přihlášení klienta

[login-with-ajax]